چیدمان وسایل و مبلمان در طراحی اداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از فاکتورهای موثر در چیدمان مبلمان اداری توجه به عملکرد فضا است. شناخت ویژگی های محیط و بررسی شرایط موجود باعث خواهد شد تا بهترین چیدمان برای دفتر کار انتخاب شود. در حالت کلی می توان گفت:
- مبلمان باید به نحوی چیده شوند که کارمندان بتوانند با یکدیگر به راحتی ارتباط داشته باشند.
- برای فضاهای اداری کوچک نباید مبلمان بزرگ انتخاب شود.
- به منظور صرفه جویی در فضا می توان از مبلمان چند منظوره استفاده کرد.
- بهتر است از وسایل غیر ضروری در دکوراسیون دفترکار استفاده نشود.
- چیدمان تجهیزات و مبلمان هر اتاق باید متناسب با کاربری اتاق باشد.
- مبلمان اداری باید هماهنگ با سایر عناصر دکوراسیون دفترکار باشد.
- استفاده از فایل ها و کتابخانه ها می تواند از بهم ریختگی فضای اداری جلوگیری کند.
- از شلف و طبقات دیواری می توان برای قرار دادن مدارک و برخی از اشیا تزئینی استفاده کرد.
آمار مطالب
کل مطالب : 191
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین :
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 3
آي پي ديروز : 10
بازدید هفته : 344
بازدید ماه : 1322
بازدید سال : 2806
بازدید کلی : 4450
اطلاعات شما
آی پی : 34.204.186.91
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز :
شنبه 28 فروردین 1400